سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کلام اول سلام

بخش های وبلاگ

مطالب خواندنی

.:: کپی برداری از مطالب این سایت تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد ::. 

دیشب این طبع، بی‌قرار شما - - -خواست عرض ارادتی بکند
دست کم از دل شکسته‌تان - - - واژه‌هایم عیادتی بکند
***
چشم بد دور، عمرتان بسیار - - - کس نبیند ملالتان آقا!
ما نمردیم خون دل بخوری - - - تخت باشد خیالتان آقا!
***
چیست روباه در مصاف شیر؟! - - - چه نیازی به امر یا گفته؟!
تو فقط ابرویی به هم آور - - - می‌شود خواب دشمن آشفته
***
هست خاموشی‌ات پر از فریاد - - - در تو آرامشی است طوفانی
«الذی انزل السکینه» تو را - - - کرده سرشار از فراوانی
***
واژه‌ها از لبت تراویدند - - - پرصلابت، پرعاطفه، پرشور
آفریدند در دل مردم - - - عزت، آمادگی، حماسه، حضور
***
این حماسه همه ز یمن تو بود - - - گرچه از آن مردمش خواندی
رهبرا! تا ابد ولی محبوب - - - در دل عاشقان خود ماندی
***
سهم دلدادگان تو سلوی - - - قسمتِ دشمنان تو سجیل
رهبری نیست در جهان جز تو - - - که ز امت چنین کند تجلیل
***
نسل سوم چو نسل اول هست - - - با شعف با شعور با باور
جاری است انقلاب چون کوثر - - - هان! «فصل لربک وانحر»
***
گرچه در باغ سینه‌ات داری - - - لطف‌ها، مهرها، محبت‌ها
گفتی اما نمی‌روی چو حسین - - - تا ابد زیر بار بدعت‌ها!
***
ناگهان در نماز جمعه شهر - - - عطر محراب جمکران گل کرد
بغض تو تا شکست بر لب‌ها - - - ذکر یا صاحب الزمان (عج) گل کرد
***
جان ایران! چه شد که جانت را - - - جان ناقابلی گمان کردی؟!
آبروی همه مسلمانان - - - اشک ما را چرا درآوردی؟!
***
جسم تو کامل است، ناقص نیست - - - می‌دهد عطر یک بغل گل یاس
دستت اما حکایتی دارد - - - رَحِمَ اللهُ عَمِی العباس!

http://www.nvasl.blogfa.com/



 حتما این متن را بخوانید خیلی مسائل را روشن می کند:

نقد استدلال‌های آقای موسوی برای تقلب در انتخابات


به گزارش خبرنگار سرویس "فضای مجازی " خبرگزاری فارس، الف نوشت؛ بنا به آمار رسمی، در جریان راهپیمایی ها و اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری تا امروز هفت نفر کشته و دهها نفر زخمی شده اند. حجم خسارت به اموال عمومی و خصوصی و همچنین هزینه سنگین سیاسی که این اجتماعات بعضا خشونت آمیز و خصوصا سرکوب خشونت بار آنها توسط پاره ای از نیروهای انتظامی و شبه انتظامی، بر کشور ما و منافع ملی آن تحمیل کرده قابل احصا نیست. از آنجا که ریشه همه این حوادث بدون شک به ادعای رقیب اصلی و شکست خورده در این انتخابات در خصوص "تقلب گسترده " و "دستکاری در آراء " باز می گردد - که اتهامی بسیار سنگین است - این نوشتار بر آن است تا به مهمترین و اصلی ترین متنی که تاکنون توسط جناب آقای میرحسین موسوی جهت شکایت از نتایج انتخابات نوشته شده مراجعه نموده و با بررسی و تحلیل دقیق این متن، به شالوده شکنی و یا واسازی (Deconstruction) دلایل و استدلالهای ارائه شده در آن بپردازد. امید است که در فرایند واکاوی این متن، قوت و استحکام و پشتوانه استدلال های ارائه شده در آن مبنی بر وجود "تقلب گسترده " در انتخابات - که عملا به معنی جابجا شدن بالغ بر 10 میلیون رای است - تا حدوی روشن شود. آشکار شدن وزن این استدلالها مشخص می کند که آیا آنها این اندازه پایه و اساس داشته است که خون هفت انسان به پای آنها ریخته شود؟

1. آقای میرحسین موسوی در اولین بند نامه اش به شورای نگهبان - که قاعدتا باید حاوی محکم ترین استدلال او مبنی بر وجود "تقلب گسترده " در انتخابات باشد - بر خلاف تصور خواننده اصلا به موضوع "تقلب " در انتخابات اشاره نمی کند. ایشان در این بند به موضوعی اشاره می کند که هیچگونه ارتباط مستقیمی به موضوع "تقلب " ندارد. تاکید کردن بر محتوای مناظره های انتخاباتی در بند اول نامه موسوی به نظرم از چند جهت بسیار معنادار و حتی برملا کننده است.

1.1: شاید منظور آقای موسوی این است که سخنان مطرح شده توسط محمود احمدی نژاد در مناظره ها علیه برخی شخصیتها و آقازاده ها، به تحریک و "اغفال " گسترده مردم منجر شد و باعث شد آنها هیجانی شده و فوج فوج به احمدی نژاد تمایل پیدا کنند. در این صورت که آقای موسوی پذیرفته است که رقیب ایشان رای بسیار بالایی در انتخابات آورده است. واقعا اگر مهندس موسوی قائل بوده است که مطالب عنوان شده در مناظره ها اینچنین تاثیر دگرگون کننده ای در نتیجه انتخابات داشته است چرا در همان روز پس از مناظره در اعتراض به طرح این مطالب از این رقابت "ناعادلانه " خارج نشد؟ چرا ایشان به حضور در این مناظره ها ادامه داد؟ و از همه مهمتر چرا ایشان علی رغم همه مطالب مطرح شده در مناظره ها، در آخرین ساعات روز انتخابات بطور قاطع خود را برنده این انتخابات اعلام کرد؟

1.2: اینکه اولین بند نامه موسوی با ذکر نام به تجلیل و دفاع از "مظلومیت " آقای هاشمی رفسنجانی و آقای ناطق نوری در مناظره ها اختصاص می یابد، ناخواسته بازگوکننده ریشه ها و علتهای اصلی راه اندازی راهپیمایی ها و اعتراضات در چند روز گذشته است. همان "جوشش آتشفشانی " و "بنزین " و "دود و آتش " که قبلا هشدارش داده شده بود. واقعا چه نسبتی میان آن نامه آقای هاشمی و این نامه جناب موسوی وجود دارد؟ آیا میر حسین موسوی در بند اول نامه اش دارد اذعان می کند که اعتراض اصلی او و حامیان او در این اجتماعات و راهپیمایی ها به برده شدن اسم هاشمی و ناطق و فرزندان آنها در مناظره های انتخاباتی است؟ اگرنه چه لزومی داشته که این موضوع در سرلوحه نامه او قرار گیرد؟

1.3: فرض می کنیم که احمدی نژاد در اعلام اسامی اشخاص در مناظره ها و نسبت دادن تخلفات مالی به آنها مرتکب تخلف در تبلیغات انتخاباتی شده باشد. آیا این تخلف در تبلیغات به معنای "تقلب " در نتایج است؟ روشن است که افرادی که حقی از آنها ضایع شده می توانند خواستار پخش پاسخ خود از صدا و سیما باشند و یا حتی موضوع را بطور قانونی پیگیری کنند. اما حتی در این صورت نیز هیچ خللی بر نتیجه انتخابات وارد نیست. اینها دو موضوع جدا از هم هستند. ادامه مطلب...

چهارشنبه 88/3/27 همراه
..


این متن از وبلاگ حذف شد



حامی موسوی: حتی با اسرائیل هم شاید بتوان همکاری کرد

 

سهیلا جلودارزاده نماینده مجلس ششم و حامی میرحسین موسوی درباره اسرائیل گفت: اگر سیاست زیرکانه در پیش گرفته شود، حتی شاید با اسرائیل نیز بتوان در مسائلی همکاری کرد.

بعد از ظهر روز پنجشنبه آخرین روز اردیبهشت‌ماه، ساختمانی تازه ساز و مجلل در خیابان ملاصدرا میزبان جلسه آغاز به کار ستاد حامیان مردمی مهندس میرحسین موسوی بود که از قضا بناست، این ساختمان، مرکزیت ستاد را بر عهده داشته باشد.

                                                                              ادامه مطلب...


 در اجتماع عظیم مردم کردستان:

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به ملت ایران اظهار داشتند: کسی را برگزینید که درد کشور را بفهمد، درد مردم را بداند و از درد مردم احساس درد کند، با مردم یگانه و صمیمی باشد، ساده زیست باشد و خود و خانواده و نزدیکانش از فساد و اشرافی گری و اسراف دور باشند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم مردم کردستان در میدان آزادی سنندج و خیابانهای اطراف، ضمن قدردانی از استقبال باشکوه و پرشور مردم صمیمی و با محبت کردستان از استقامت، هوشیاری و مجاهدت مردم مومن، و با فرهنگ این استان تجلیل کردند و با تأکید بر حفظ عزت ملی، به تبیین شاخصهای انتخاب بهترین و صالح ترین رئیس جمهور از میان نامزدهای صالح پرداختند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تشریح علل و عوامل عزت ملی به عنوان مسئله ای بسیار مهم و اساسی، آن را از نشانه های حیات حقیقی یک جامعه سرافراز و پویا و از عوامل مهم ایستادگی در مقابل بیگانگان خواندند و افزودند: ملتی که از«تاریخ و فرهنگ و موجودیت» خود، احساس حقارت و ذلت نکند و با چشم غرور و امید به داشته ها، سنن، آداب و تاریخ و مفاخر خود بنگرد، از عزت ملی برخوردار است و این مهم به فرموده قرآن کریم با اتکای به ایمان محقق خواهد شد چرا که عزت، مخصوص پروردگار، پیامبر خدا و مؤمنان به پروردگار است.

ادامه مطلب...


 نویسنده: ژمو ژنو

شماره نامه: 395126

 آقای رئیس جمهور! عقل و احساسات و غریزه واقعی آمریکاییها در کنترل تبلیغات است.

 

بسیار متأسفم که سخنان و عملکرد شما در رسانه های کنونی آمریکا منعکس نمی شود. من از اعضای رسانه ای با عنوان «Indy Media Collective» هستم. ما می کوشیم تا صدای کسانی که حرفی برای گفتن دارند را به گوش همگان برسانیم. سازمان سیا در صدد است تا این هدف را در سراسر دنیا براندازد. من شخصاً مطالعاتی بر روی سیل ادامه مطلب...

چهارشنبه 87/12/21 همراه
..


دیگه نمیدونم آقا چطور میتونه اتمام حجت کنه ...

... اگر جمهوری اسلامی دچار شاه سلطان حسین ها بشه ، دچار مدیران و مسئولانی بشود که جرات ندارند ، جسارت ندارند ، در خود احساس قدرت نمیکنند ، در مردم خودشان احساس توانایی و قدرت نمیکنند ، کار جمهوری اسلامی تمام خواهد شد...

 

852کیلوبایت
دانلود کلیپ تصویری

شادی روح شهدا صلوات

http://mobarezh-clip.blogfa.com



این متن از وبلاگ حذف شد



هیات دولت هشتم تنها چند ماه بعد و در آخرین جلسه خود با تصویب طرحی که همان روز توسط وزارت نفت ارائه شده بود، زمینه دریافت خسارت 300 میلیاردی این شرکت را بابت زمین?های دولتی که چند ماه قبل باز هم توسط هیات وزیران به آن شرکت واگذار شده بود فراهم کرد.ادامه مطلب...

سی دی چند رسانه ای    شمیم انتظار     با همت بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عجل الله فرجه) و  با داری  بودن امکانات از قبیل:

   هدیه این سی دی با تخفیف ویژه بنیاد امام مهدی عجل الله فرجه کمتر از 500 تومان خواهد بود     

19 کیلپ سخنرانی تصویری کوتاه (5 الی 10 دقیقه ای)
15جلسه دوره آموزشی مهدویت
12 سوال مهم در ضمینه مهدویت و پاسخ آنها(بصورت کلیپ تصویری)
چندین نماهنگ با موضوع امام زمان (عجل الله فرجه)

21داستان ملاقات با امام زمان (عجل الله فرجه) (بصورت صوتی)

بیش از 150 عکس (کاغذ دیواری و کات پستال) با موضوع امام زمان (عجل الله فرجه)
معرفی چندید کتاب با موضوع امام زمان (عجل الله فرجه) و ارائه چکیده آنها
ده ها مقاله با موضوعات (ولایت فقیه مهدی (عجل الله فرجه) (عجل الله فرجه)در ادیان دیگر-امام مهدی (عجل الله فرجه) از منظر علمای اهل سنت-کرامات حضرت و...
ده ها متن ادبی (شعر و متن) با موضوع امام مهدی (عجل الله فرجه) 
ده ها مقاله عکس و کلیپ پیرامون اماکن مقدسه مرتبط با امام زمان (عجل الله فرجه)
سرود های کودکانه در مورد حضرت
بازی های رایانه ای جذاب
نقاشی های کودکان پیرامون حضرت
چندین متن پیرامون رابطه شهدا با حضرت
معرفی 14 پایگاه فعال پیرامون ایشان و امکان رویت صفحه اول این پایگاه ها(و ارائه خلاصه ای از فعالیت های آنها)
ارائه چندین هدیه به کاربران از جمله نرم افزار کتاب شناسی با عنوان "مرجع مهدویت" ،آرشیو مجلات امان و انتظار، متن کامل قرآن و ترجمع آن به زبان های فارسی و انگلیسی، متن کامل قرآن و نهج البلاغه و مفتیح الجنان (مخصوص تلفن همراه)و امکانات بسیار دیگر

---- تنها در یک سی دی ---- 

آ درس: قم خیابان شهدا (صفائیه) کوچه آمار (22) - کوچه شهید علیان-مرکز تخصصی مهدویت
تلفن: (02517737801و02517740297)
آدرس تهران، میدان فلسطین، خیابان ایتالیا روبروی درب اصلی بیمارستان شهید مصطفی خمینی-ساختمان ستاد اقامه نماز -طبقه دوم- بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عجل الله فرجه)
وب سایت: www.mahdi313.ir



<   <<   16   17   18   19   20   >>   >