سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کلام اول سلام

بخش های وبلاگ

مطالب خواندنی

.:: کپی برداری از مطالب این سایت تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد ::. 

مدتی بود که فشار و سختی های زندگی امروزی به من فشار می آورد و بدنبال راه چاره ای برای یافتن آرامش بیشتر بودم که بزرگی قرائت روزانه زیارت عاشورا به همراه 100 لعن و صد سلام را به من پیشنهاد دادند. اما قرائت صد لعن و صد سلام واقعا کار طاقت فرسایی هست اما آنچه ذیل زیارت عاشورا در مفاتیح نوین آیت الله مکارم درج شده است کمک شایان ذکری به من کرد.
ایشان فرموده اند معنای قرائت 100 لعن تکرار عبارت "اللهم العن جمیعا"  است و معنای 100 سلام تکرار عبارت "السلام علی الحسین و علی علی ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین" است. 
به دوستان خوبم پیشنهاد می کنم حتما چنین تجربه ای را بخصوص در صبح داشته باشند تا از برکت، معنویت، آرامش و لذت این دعا که ظاهرا حدیث قدسی هم هست بهره مند شوند.
التماس دعای فرج
یاعلی