سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کلام اول سلام

بخش های وبلاگ

مطالب خواندنی

.:: کپی برداری از مطالب این سایت تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد ::. 

با توجه به حساسیت کنونی جامعه جهانی و تاکید مقام معظم رهبری در نماز جمعه چهاردهم بهمان ماه سال 1390 مبنی بر اینکه خط قرمز مبارزه ما، مبارزه با رژیم اشغال گر قدس است؛ تصمیم گرفتم در چند پست به بررسی مسئله صهیونیسم جنایات و راه های مبارزه با این غده سرطانی بنویسم.
برای شروع می خواهم اولین کتابی که در مورد صهیونیسم خواندم و بسیار برایم جذاب بود را به شما دوستان معرفی کنم

کتاب دنیا بازیچه یهود

حضرت آیةالله العظمى حاج سید محمد شیرازىنویسنده این کتاب مرحوم حضرت آیت الله حاج سید محمد حسینی شیرازی نابغه قرن در زمینه تالیف کتب مذهبی است که در عمر بابرکتشون بیش از 1160 کتاب به رشته تحریر در آورده اند. (در اینجا می توانید با آثار این عالم بزرگوار آشنا و آنها را دانلود کنید)
اما در مورد کتاب باید اعتراف کرد که کتابی جامع، مختصر و سریع الانتقال است که به صورت کامل به بررسی جنایاتی که بنی اسرائیل در سایه دین یهودیت مرتکب شده اند و هدف اصلی ایشان می پردازد در مقدمه این کتاب می خوانیم

این کتاب به سؤالهاى یهودى کیست و چه مى کند؟ پاسخ مى دهد، ولى آنچه در این کتاب دنبال مى شود احتیاج به یک فکر نو و تفکّر جدیدى دارد که در این فکر، راه مبارزه را آسان و قوى کرده و هرچند بعضى از افراد این راه را مسخره نموده و قابل قبول نمى دانند ولى ما باید آنها را با این حقیقت بزرگ آشنا کنیم، که (یهود) یکى از کوچکترین ملّتهاى جهان است و یهودیّت هم بنا به عقیده خودشان متعلق به هیچیک از ملتها و اقوام جهان نیست بلکه مخصوص بنى اسرائیل مى باشد.
و اگر کسى بخواهد وارد دین یهودیّت بشود براى آنها قابل قبول نخواهد بود و خلاصه یهود بر خلاف تمام آئین هاى زنده جهان، به جهت خود خواهى که در وجود آنها مى باشد هیچ راه پیشرفت و تقدّم مذهبى ندارند.
بنا بر این قطع نظر از مبارزات منفى باید یک مبارزه (مثبت) هم در پیش گرفت، بایستى یک هیئت یا جمعیتى براى هدایت کردن یهود تشکیل گردد، گرچه مسلمان شدن بزرگان و تصویر روی جلد کتاب ثروتمندان آنها بسیار بعید بلکه محال بنظر مى رسد، لکن باید به فکر توده یهودیّت باشیم، که ممکن است هدایت شوند خصوصا این فکر و اندیشه در شهرهاى اروپائى که آزادى بیشترى وجود دارد بایستى تقویت شود.
بدون شک، هدایت شدن یک فرد یهودى بیش از هر عمل منفى مفید خواهد بود زیرا اگر یک یهودى مسلمان شود و به راه راست هدایت گردد مى توان گفت که ملّت و یا کشورى را از نابودى و هلاکت نجات داده ایم.
باید توجّه داشت که یهود در حال حاضر، گرچه نیرو و توان فراوانى از خود نشان مى دهند، ولى این قدرت و نشاط آنها وابسته به کمکها و پشتیبانیهاى دولتهاى خارجى است و هرگز این چنین کمکها و یاریها پایدار و دائمى نخواهد بود و روزى این پشتیبانیها پایان مى پذیرد و باز دوران ذلّت بار یهود آغاز مى شود! و در این وقت است که هدایت شدگان دست به کار شده و ملّت خود را به راه حقّ هدایت خواهند کرد.
چنانچه قرآن مى فرماید:
ضُرِبَتْ عَلَیْهِمُ الذِّلةُ اَیْنَ ما ثُقِفُوا اِلاّ بِحَبْلٍ مِنَ الله وَ حَبْلٍ مِنَ النّاس وَ باؤُ بَغَضَبٍ مِنَ اللَّهِ...(سوره آل عمران، آیه112).
محکوم به خوارى و ذلّت هستند هرکجا متوسل شوند مگر به دین خدا، و عهد مسلمانان در آیند و آنان پیوسته اسیر بدبختى و ذلّت شدند

برای دانلود کتاب می توانید به کینک های زیر مراجعه نمایید

لینک دانلود فایل pdf 
لینک دانلود فایل html