سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کلام اول سلام

بخش های وبلاگ

مطالب خواندنی

.:: کپی برداری از مطالب این سایت تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد ::. 

نقل است که خداوند خطاب به حضرت داوود (علی نبینا و علیه السلام) فرمود :"اگر آنان که از من روی برتافتند ، می دانستند که چقدر مشتاق دیدارشان هستم ، هر آینه از شوق جان می سپردند"
اگر خدا با بندگانی که از او روی برتافته اند این چنین می کند، چه زیبا خواهد بود رفتارش با عاشقان دلباخته خود. که در حدیث قدسی فرمود:
من طلبنی وجدنی من وجدنی احبنی من احبنی عشقنی من عشقنی عشقته من عشقته قتلته من قتلته فعلی دیه فانا دیه.
هرکس مرا بخواهد، می یابد. هرکس مرا بیابد، دوستم می دارد. هرکس مرا دوست بدارد، عاشقم می شود. هرکسی عاشقم شود، عاشقش می شوم. هرکس عاشقش شوم، او را می کشم. هرکسی را که بکشم، دیه اش با من است بنابراین من دیه او هستم.
و این است معنای واقعی این بیت شعر زیبا که فرمود:

اگر مجنون دل شوریده ای داشت // دل لیلی از او شوریده تر بود