آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام دوست عزيز

بابا بي خياله سياست خوش باش.

بيا توئ وبلاگ من و از مطالب جالب ديدن کن

http://shangula.mihanblog.com/

با سلام خدمت شما

ما جمعي از دانش اموزاني هستيم که در راه ولايت فقيه پا در عرصه سايبري گذاشته ايم

اگر براي شما مقدور ميباشد به وبلاگ ما هم سري بزنيد و ما را از ديدگاه هاي خودتان بهرمند کنيد

در صورت تمايل براي تبادل لينك اعلام فرماييد

يا علي

پاسخ

موفق باشيد ...
با سلام خدمت شما دوست عزيز:
در صورت تمايل با شرکت در طرح صلوات وبلاگ جماران جهت سلامتي و تعجيل در فرج حضرت ولي عصر امام زمان ( عج ) و تشكيل حكومت اسلامي بدست آن حضرت به هر ميزان که تمايل داريد ثبت نام کرده و شکوفه هاي محمدي خود را نذر قدوم مبارک آن حضرت کنيد.باشد که فرج آن حضرت نزديک تر شود.
(الهم صل علي محمد و آل محمد)


مولا جواد
ابن رضا
من سائل کوي توهستم
مولا جواد
ابن رضا
از ساغر عشقه تو مستم

آقاجـــــــــــــانولادتت مبارك

پاسخ

متشكرم... خيلي لطف فرموديد ...
+ امير 
لطفا آدرس دقيق منبع نامه بين امام خميني و آيت الله خامنه ايي را بدهيد تا از صحت خبر مطمين شويم در غير اينصورت خبر فاقد اعتبار است
پاسخ

دوست عزيز سلام ... به وبلاگ ما خوش آمديد ... شماره نامه و تاريخ آن در نامه قيد شده ... مي توانيد پيگيري كنيد نامه شماره 9718/1 مورخ 29/11/1363 ... ضمنا ما كلي مطلب نوشته ايم شما با ديدن يك جمله كه در مورد منبع آن ترديد داريد كه نمي توانيد كل آن را زير سوال ببريد ... موفق باشيد

سلام من يكي از نويسندگان حاميان ولايت هستم اگه تو گوگل بزني حاميان ولايت بنج يا ششمين ما هستيم . وبت بد نبود به ما هم سر بزن.

پاسخ

موفق باشيد
سلام
من خواهم آمد، شما چي...؟؟

با لطف و عنايت خداوند متعال و همت وبلاگ نويسان فعال ارزشي ، دومين همايش و گردهمايي 8 ماه نبرد سايبر افسران جنگ نرم توسط وبلاگ نويسان و فعالين عرصه نت برگزار خواهد شد. همايش فوق با عنوان همايش بزرگ " فصلي تازه در بصيرت " از سلسله همايش هاي هشت ماه نبرد سايبري در روز دوشنبه 31 خرداد 89 از ساعت 17 تا نماز مغرب و عشا در آدرس شهرري ، خيابان فدائيان اسلام ، روبروي بلوار امام حسين (ع) ، کانون سميه برگزار مي گردد.
با توجه به لزوم يکپارچگي و منسجم شدن فعالين ارزشي اينترنت از تمامي عزيزاني که قصد شرکت در اين همايش را دارند درخواست مي گردد فرم ذيل را تکميل نموده و شماره رهگيري خود را در روز همايش همراه داشته باشند. کد رهگيري فوق شناسه شما جهت دعوت در دوره ها و همايش هاي مختلف افسران جنگ نرم فعال در حوزه سايبر مي باشد.
جهت کسب اطلاعات بيشتر به لينک http://www.netiran.info/group.php?group_id=70 مراجعه نماييد.

سلام

كنار ميآيم. درد انقلاب دارد.

جعبه جديد مهمات ماست.